PREČO MÔŽE BYŤ LEPŠIE VYHÝBAŤ SA VÝROBKOM FIRMY PANASONIC

12.10.2022 13:25

Pre niektoré produkty Panasonic na Slovensku nie je prakticky žiadna podpora. Chceli sme firme Panasonic napísať normálny list, vraj listy sa im posielať nedajú a nenašli sme ani žiadnu adresu ich sídla. Iba nejaký webový formulár, z ktorého sme prvý krát, keď to bolo súrne, ani vôbec nedostali žiadnu odpoveď! Po doleuvedom maily zo dňa 6.10.2022 cez webový formulár tentokrát odpoveď už prišla, Panasonic odkazuje len: "Zavolajte na českú technickú podporu". Normálna firma by sama kontaktovala zákazníka s nejakým vyjadrením. Okrem toho, volania do Čiech sú z našej linky dosť drahé, a človek takto môže prísť ešte o viac peňazí.

Z pohľadu zákazníka je na Slovensku firma Panasonic vlastne akoby neexistujúca firma, ktorú môže byť zložité kontaktovať v prípade podpory alebo poruchy produktov. Nakoniec sa zistilo, že zakúpený produkt Panasonic je nejaká špecifická vec, kde nie je možné robiť žiadne nastavenia. Ako zákazník to nemáte odkiaľ vedieť, pokiaľ to predajca neuvedie do popisu produktu. Je to ako by Vám niekto predal nový drahý PC, kde nemôžete nič nastaviť a teraz, keď chcete vedieť prečo, výrobcovi sa nedovoláte ani nedopíšete... To je vizitka firmy Panasonic na Slovensku, kto vie či je to v ČR a v iných štátoch lepšie, pretože určité zaujímavosti sa dozviete nielen o firme Panasonic ale aj o jednaní partnera Panasonicu.

mail firme Panasonic, 6.10.2022 12:53:

"Dobrý deň, žiadam vás o vrátenie 60 € na č. účtu:
SK8583300000002101425963
v.s.: 63633
Kúpili sme nový telefón Panasonic KX-NT 630. Za dva týždne som sa nedovolal na vašu infolinku, kontakt mi dali na tel. 0220622911. Na Slovensku nie je pre Panasonic biznis produkty žiadna podpora, na slovenskej infolinke Panasonic (zrejme Panasonic biznis), majú stále obsadené, bežne sa tam nedá vôbec dovolať (!) Písal som aj na webový formulár mi Panasonic, tiež mi vôbec nikto neodpovedal (!) nemal som sa kam obrátiť (nakoniec mi nainštalovali naši technici svoj vlastný telefón)
Telefón Panasonic som teda nový nepoužívaný vrátil, nemôžem spolupracovať s firmou, ktorá má nulovú podporu! (pozn. red.: ďakujeme firme Mironet za láskavosť, že nám drahý, nový, nepoužívaný telefón zobrala naspäť i po uplynutí 14-dňovej lehoty)
K telefónu bolo treba dokúpiť ešte zvlášť aj adaptér (!), ten som tiež vrátil firme Panatel.cz.
Firma Panatel.cz najprv neodpovedala na e-mail, potom povedali, že adaptér dajú do komisionálneho predaja a teraz zásielku odmietajú prevziať. Vašim jednaním a jednaním vašich partnerov nám vznikla škoda najmenej 60 €. (nerátam stratený čas a problémy, kedy technické detaily o produktoch Panasonic zákazník musí zisťovať všade inde len nie u Panasonicu. Máte na Slovensku úplne biednu podporu, vaša webová i telefonická podpora Panasonic biznis je vlastne úplne nefunkčná)
Žiadam vás o vrátenie sumy za adaptér a za poštovné v súvislosti s objednávkami produktov Panasonic a s reklamáciami,
spolu 59,61 € = po zaokr. 60€.
(39 € adaptér + 7,80 € poštovné vrátenie adaptéra + 4,01 poštovné príjem KX-NT630 + 8,80 € poštovné vrátenie KX-NT630)
Žiadam vás o vrátenie 60 € na č. účtu:
SK8583300000002101425963
v.s.: 63633
Ďakujem.
Arkan Levov, Biblik.sk, tel. 032 240 00 65
www.biblik.sk
www.biblik.sk/clanky

P.S.: ani partner Panasonicu firma Panatel si zásielku neprevzala, na mail neodpovedali, potom nám volali, že adaptér dajú do komisionálneho predaja a nakoniec si zásielku neprevzali, čím vznikla ďalšia škoda spätného poštovného 6,50 €, celková škoda je teda okolo 66 €.