VYPOVEDANIE ZMLUVY S TELEKOMUNIKAČNÝ OPERÁTOROM KÔLI NAVÝŠENIU POPLATKOV - CHOĎTE SI PENIAZE PÝTAŤ OD FĽANDRY A BLÁZNOVLÁDY (+Poznámka Biblik: FIRMY SA S NAMI O ZISK NEDELIA, PREČO SI MYSLIA, ŽE IM MÁME KOMPENZOVAŤ STRATY?)

26.04.2022 12:11

Všimol som si, že telekomunikačný operátor mi navýšil platbu vo faktúre. Takéto jednanie je neseriózne, dnes je to 1 € a ak to akceptujem, môže to byť 20 €  aj 1000 € (podobne ako s rúškami - kto akceptoval rúško, tlačili ho do testov, kto pristal na testy, tlačili ho k očkovaniu a z maličkej zvrhlosti - nosenia rúšok sa stala bohužiaľ norma!

V prípade navýšenia - poplatkov nejde o tú podľa mňa smiešnu sumu, ale o nebezpečný precedens, ktorý si majú riešiť s fľandrou a bláznovládou - okupantami, ktorí propagovali nebezpečné vakcíny, primitívne opatrenia, lockdowny a ďalšie zvrhlosti a zatiahli nás do vojny s Ruskom!

Telekomunikačný operátor ma presviedčal, že informáciu som dostal buď mailom alebo SMS. Mne neprišiel žiadny mail, SMS nemám, tvrdili mi, že teraz vraj "musím" zaplatiť poplatok za vypovedanie zmluvy! Viete si predstaviť, že už toto je hrubá drzosť? Správajú sa k nám ako k nejakej veci. Ako by sme pre nich boli len zdroje energie! (alebo si možno myslia, že sme ich otroci a zvyšujú hlas a chystajú si palicu vždy, keď prejavíme nesúhlas alebo slobodnú vôľu).

Mne naozaj nič neprišlo, nemám od nich žiadny mail ani v spamovom priečinku. Aj tak, proste takto sa to nerobí! Zrazu je na faktúre len tak vyšší účet - hausnumero, vymyslené číslo! Ak ste napr. živnostníci alebo firma a máte klientov poslali by ste im to takto?

Alebo viete si predstaviť zákazníka, s ktorým máte zmluvný vzťah a prišli by ste za ním: "Hej zaplať, však si dostal mail a ak to chceš s nami skončiť, zaplať poplatok!" S kým sa to bavia? Za čo nás majú? Veď ak by ma normálne poprosili, príp. počkali pár mesiacov na skončenie zmluvy, s takouto sumou by som nemal problém, ale toto sa teraz môže diať i niekoľkokrát do roka! A nielen u telekomunikačných operátorov!

A čo je to za zmluva, kde sa zrazu zmenia podmienky a niekto vám povie - "ak neakceptuješ, tak nám zaplať!" Tak to teda nie, je mi úplne jedno, čo si dáte do zmluvných podmienok, to sú mafiánske zmluvy, normálny obchodník musí jednať na úrovni a čestne a vážiť si zákazníka! A dnes, pretože mnohé firmy sú také aké sú, každý človek by mal mať veci poriešené tak, aby ho neohrozoval žiadny exekútor a dá sa to!

Poznámka Biblik:

FIRMY SA S NAMI O ZISK NEDELIA, PREČO SI MYSLIA, ŽE IM MÁME KOMPENZOVAŤ STRATY?

ČO SÚ TOTO ZA METÓDY? JE TOTO OD NICH NORMÁLNE SPRÁVANIE SA K ZÁKAZNÍKOVI?

A nakoniec, veď predsa, straty im má kompenzovať ten, kto ich lockdownami, opatreniami a podnecovaním k vojne vyrobil!

______________________________________________________________________________________________

Biblik.sk

TEMPUS VERITATEM PARIT
čas rodí pravdu, alebo čas verifikuje pravdu.
alt. preklad: PRICHÁDZA ČAS PRAVDY!
THE TIME OF TRUTH IS COMING!

Šírenie dôležitých informácií Biblik.sk (biblik.sk/clanky) môžete podporovať zdieľaním i finančne. Každý protifašistický boj si zaslúži vašu podporu, podporujte alternatívne médiá i jednotlivcov bojujúcich za slobodu proti fašistom! Snáď sa fašistov a teroristov už čoskoro zbavíme!
Prosíme Vás podporujte nás / Please support us:
IBAN Biblik.sk
SK8583300000002101425963

Swift / BIC: FIOZSKBA

ĎAKUJEME. THANK YOU