MIKROVLNKY VYŽARUJÚ NEBEZPEČNÉ ŽIARENIE DO OKOLIA

18.12.2019 16:15

Meral som žiarenie 3 mikrovlniek, všetky kombinované s grilom a horúcim vzduchom.

2 majú už niekoľko rokov, najnovšia sa teraz predáva v rakúskom Hoferi.

Všetky sú kompletne izolované plechom ako má byť. Dve z nich majú magnetrón (zdroj mikrovĺn) z boku a jedna zozadu.

Vo vzdialenosti 2 m (človek v kuchyni) žiaria 1.000 az 10.000 mikroW/m2).

Vo vzdialenosti 1 m (človek pri mikrovlnke) žiaria 30.000-50.000 mikroW/m2.

Vo vzdialenosti 0.5 m (človek na dosah ruky pri mikrovlnke) žiaria 70.000-110.000 mikroW/m2.

Vo vzdialenosti 5 cm (človek sa občas pozerá cez dvierka do mikrovlnky) žiaria 400.000-1.000.000 mikroW/m2. (čo je súčet žiarenia 25-63 veľmi silných mobilov. 12.000-16.000 mikroW/m2 sú hodnoty, ktoré niekedy permanentne vyžarujú nové mobily, sú to podľa mňa vyslovene nebezpečné zariadenia a mali by byť zakázané! Zrejme aj preto batéria vydrží najviac jeden deň - prvoradé je, aby ste dostali každý deň poriadnu ranu od vysokých frekvencií, niektoré nové mobily sú podľa mňa veľmi nebezpečné zariadenia, zisťovanie nových mailov nesmie byť nastavené na každých 10 sekúnd, už 1x za hodinu je veľa, Pane Bože)

Osobne odporúčam pohybovať sa aspoň 2 m od spustenej mikrovlnky.

Z návodu na obsluhu vyberám tuto vetu:

"Garraumwände und Sichtfenster reflektieren die Mikrowellen, so dass sie nicht aus dem Garraum austreten könen."

V preklade:

"Steny vnútorného priestoru mikrovlnej rúry a priehľadné dvierka odrážajú mikrovlny, takže nemôžu uniknúť z tohto priestoru."

A oni naozaj veľkú časť mikrovĺn odražajú, ale nezanedbateľná časť uniká.

A nakoniec z pohľadu použivateľa. Najnovšia mikrovlnka je spravená tak, ze všetky hlavné programy používajú mikrovlny, dokonca aj program na pečenie a grilovanie. Ak chcete piecť alebo grilovať úplne bez mikrovĺn, musíte vojsť do menu a zložito vyberať programy G1, G2, G3 alebo nastavovanie stupňov, ktoré bez návodu na obsluhu nie sú z menu zrozumiteľné. Akoby sa používateľovi výrobca chcel pomstiť za cenu 80 eur. O tom, že mikrovlnky by sa nemali používať vôbec, sme písali tu

Je technika spravená naschvál, aby poškodzovala a programovala ľudí? Pretože vieme, že tieto frekvencie majú vplyv na EEGzdroje elektromagnetického žiarenia (mobily, Wi-Fi, GPS a pod.) sú potenciálne kontrolery myšlienok. Na to, aby bol človek neustále v dosahu silného elektromagnetického poľa sa teda používajú ešte aj mikrovlnky, samozrejme mobily a dokonca ešte aj nové autá.

Osobne je pre mňa neznesiteľné žiarenie v úrovni 300-600 mikrowattow/m2. Presne toľko (permanentne okolo 600 mikrowattow) má napríklad nový Mercedes GLE v úrovni hlavy vodiča. (ekvivalent žiarenia jedného Wi-Fi stĺpu v meste, pre niektorých ľudí max. čas pohybu v meste je 15 minút) Aký je dôvod pre takúto úroveň žiarenia zrovna v mieste hlavy vodiča, či senzory únavy, alebo iné, to sme nezistili, ale osobne považujem konkrétne náš testovaný nový Mercedes GLE pre vodiča za nebezpečný. Ako je to u ostatných modelov alebo či sa jedná o vadný kus, sme nezistili. My predpokladáme, že je to štandard. Ak chcete, sami môžete vaše auto odmerať napr. prístrojom Extech 480836 alebo Extech 480846. Aj ten lacnejší prístroj by mal v aj pri Wi-Fi v pásme 5GHz vykazovať určité jasne merateľné hodnoty.

Ak vodič používa iPhone ako navigáciu, dostáva v priemere okolo 12.000 mikrowattow, čo je nezlučiteľné vôbec s normálnym myšlienkovým pochodom a podľa nás sú tieto nové technológie zodpovedné za poškodzovanie zdravia, psychické problémy, bolesti hlavy a mnohé dopravné nehody. Whistleblower z oblasti predavačov áut priniesol informáciu, že niektorí zákazníci sa v nových modeloch áut necítia dobre, niektorí dokonca chodia dokonca nové auto kupovať už s meracími prístrojmi. Žiarenie od paluboviek a senzorov nových áut považujú za nezlučiteľné s tým, aby ich šoférovali! V skratke platí z hľadiska elektromagnetického žiarenia - čím novšie auto, tým väčšie svinstvo! (a to majú okrem vnútorného vyžarovania do interiéru takmer všetky nové lepšie vybavené autá vpredu radary a predpokladáme, že môžu veľmi silno žiariť na iných vodičov a chodcov! Teda aj nové auto je vlastne zbraň proti ľuďom, normy pre vyžarovanie stanovujú korporácie ako si sami určia, nie skutoční odborníci, ináč by boli nové autá už kôli hodnotám 300-600 mikrowattov vyžarovania v interiéri úplne zakázané!)

Dnes je požehnaním mať auto, ktoré nežiari. Z nových áut, ktoré sme testovali sa zdá byť z tohto hľadiska bezpečná napr. nová KIA RIO (2018-2019) bez vstavanej navigácie. Ak chodíte v starších autách, ktoré nemajú bluetooth, navigácie a rôzne radary a senzory, môžete byť radi! Zo starších áut prémiových značiek sú pre mňa neznesiteľné už napr. modely BMW radu 5 (E60 a E61 z r.2003-2010). 

Obvykle platí, čím novší model auta (aj mobilu), tým viac dostávate žiarenia.

Ak používate mobil ako navigáciu, z bezpečnostných dôvodov nastavte location method GPS only / metóda lokalizácie iba GPS. Naše navigačné zariadenie, ktoré používa metódu  GPS only má merateľné takmer nulové žiarenie, teda kvalitnú GPS navigáciu s deaktivovanou Wi-Fi, vypnutým bluetooth, vypnutým GSM by sme ako ako jedinú z moderných technológií mohli označiť za vyhovujúce. Ak by niekto chcel tvrdiť, že nejaké zariadenie je vyhovujúce, musel by ho najskôr odmerať. Ak jedného dňa dostanete domov Wi-Fi router alebo ak sa začne ako štandard do áut montovať nejaké zariadenie z hodnotami okolo 100.000 mikrowattov a viac, tiež vám môžu tvrdiť, že je to bezpečné, my vieme, že 300-600 mikrowattov je už veľa! Na určitých oblastiach mozgu podľa mňa bežne používané Wi-Fi a mobily pôsobia vnútorné popáleniny, z toho môžu vyvstať bolesti hlavy, psych. a neurologické problémy a množstvo ďalších chorôb. Najčastejšie pozorovaný účinok intenzívneho používania mobilu, Wi-Fi a v blízkosti mobilných základňových staníc sa u ľudí objavuje: rýchla reč, chuť neustále hovoriť (aj chuť len tak niekomu telefonovať) nespavosť, uponáhľanosť, automatické konanie a chuť do jedla, čo neskôr môže vyústiť do hlbokej depresie.